Freeedag

Idag tog jag en låång powerwalk när jag vaknade.. så jäkla härligt ute. Och massa bra musik på mobilen, då kan jag gå hur långt som helst.

Alltid när jag sitter och lyssnar på musik på datan, så kommer ibland låten Infinity, då skriker alltid pappa "men är det den jäkla låten nu igen!" haha, tror inte han gillar den eftersom han alltid gapar rätt ut när den spelas :P

Nu ska jag fixa och dona med lite grejer.. och tagga.. för ikväll tänkte vi gå ut. Blev på sånt jäkla partyhumör helt plötsligt :P Bye!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej skrutt.

Tror du att du kan skicka mig det dar receptet pa din kladdkaka. Tror jag har fatt det forut men har tappat bort det. :) puss

2009-01-17 @ 13:02:02
Postat av: Lina

Hej skrutt.

Tror du att du kan skicka mig det dar receptet pa din kladdkaka. Tror jag har fatt det forut men har tappat bort det. :) puss

2009-01-17 @ 13:03:27
Postat av: Becccan

ja visst kan jag göra det! :) skickar det på face sen :) puss

2009-01-17 @ 15:30:25
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0