Go natt


Nu ska jag lägga mig, läsa lite. Jag läser Liza Marklunds Gömda just nu, som för övrigt är jättebra! Vet inte varför jag inte läst den förr, mamma har haft den i bokhyllan i flera år. Det är ju massa snack just nu om att storyn i boken inte ska vara sann :S (för det ska ju vara en sann berättelse om en tjej som heter Mia) men jag vet inte vad jag ska tro om det! Det är ju en, Monica Antonsson, som har skrivit en bok nu som heter "Mia, Sanningen om Gömda", som ska berätta allt om att boken bara är ett påhitt typ.. jaja.. vad ska man tro. GoNatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är helt uppenbart att boken är en bluff. Har läst alla böcker i Gömda-serien och älskat dem. Försökte att inte bry mig om den här debatten, men så läste jag Monicas bok och hon har verkligen grävt djupt i den här historien och kommer med argument som bara inte kan motbevisas. Råder dig att läsa den!

2009-01-24 @ 10:58:18
Postat av: Becccan

Ja, jag ska absolut läsa den sen!

2009-01-24 @ 17:11:54
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0