Lördag


Så här kul kan man ha, haha, Just daaaance

Det blev riktigt kul igår :) Först var vi hemma hos My och drack lite vin, och sen började vi dansa och härja, haha. Hade hur kul som helst :P Undra om grannarna hade det också ;) Sen drog vi ner på Slick, det var rätt kul faktiskt. Träffade massa folk vi kände :) En del folk man inte sett på länge. Sen missade jag bussen hem såklart.. då följde jag med J till McDonalds, sen tog jag en taxi hem. Sorry taxichauffören för att jag var så dryg & babblade sönder dig, haha.

Idag ska jag dra hem till Daniel och lana med han & apan :P

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha snygga bilder :P

2009-01-17 @ 21:12:20
Postat av: Becccan

mm som fan ;P

2009-01-17 @ 21:36:46
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0