Lördag

Idag gick jag väl upp runt 13.00 :P Skönt det. Tog mig ut på en powerwalk då, fast att jag har jordens skavsår på ena hälen. Gör satans ont. Haltar som fan nu. Envis som jag är ska jag ändå ut och gå. Klippte nyss sönder vattenblåsan som var där, haha fråga My om hon tyckte det var mysigt ;P Jag fick vatten i hela handen, blää ^^

Nu är Mysan som sagt här, vi sitter här med våra laptops :P Kollar lite på tv också, och lyssnar på musik. Päronen är på stan, på Bishops arms. Jag ska åka och hämta dom sen. Jag tror dom är glada att jag har körkort nu, så jag kan skjutsa dom hit å dit :P

Nu ska vi se film, bye!

Kommentarer
Postat av: Mysan

haha de va skitsnuskigt!! ;P jag ska aldrig låna sax hemma hos er!

2009-01-10 @ 21:32:49
Postat av: Becccan

hahaha jooo ;P

2009-01-10 @ 22:02:05
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0