Skyddsängel


Mamma köpte även det här smycket till mig på stan. Det är en skyddsängel. Hon ville ge mig den för att jag ska ha den i Kanada. Så sa hon att "din skyddsängel kommer alltid vara med dig där borta, jag skickar den till dig varje dag". Så sa hon även när jag kom hem från Thailand, att hon hade skickat en skyddsängel till mig varje dag att vaka över mig :) Gobiten. Så denna ängel ska symbolisera att det alltid finns nån där som tittar efter mig och hjälper mig om det händer nåt :)

Tack mamma

Kommentarer
Postat av: mysan

va gulliga dom är våra mammor som ger oss massa saker o håller på :)

2009-01-29 @ 18:43:25
Postat av: Becccan

hehe jaa :D

2009-01-29 @ 19:27:57
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0