Fika med brudsen

Ännu en varm och härlig vårdag idag :) Var hem till Marcus ett tag på dagen, promenixade lite & busade med Charlie. Sen åkte jag hem och mötte upp MK-konsluten, hon kom och levererade mina grejer jag köpt av henne. Som rena julafton ;P Köpte rengöring, dagcreme, ögoncreme & foundation. Dom känns väldigt bra iaf, får se om dom funkar!

Sen ikväll har jag varit hem till Carro och fikat med brudarna. Riktigt trevligt! Ida hade med sig sin lilla vovve, Zeke. Hur söt som helst! En valp det med :) Och Carros bebis växer och växer, gobiten. Så kul att ses allihopa ibland, det är ju lite svårt att få till det så alla har tid samtidigt. Therese fattades dock denna gång :(

Jobbet har inte hört av sig på hur länge som helst, vad är det som är fel?! Dom brukar ju ringa och tjata sönder mig i vanliga fall. Men det kommer väl antar jag!

puss ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0