Föreläsning


Igår var jag med min konsult på ännu ett Mary Kay-möte. Det var en kvinna där som är mångmiljonär på att jobba för MK och hade en föreläsning. Det var jätteintressant att lyssna på henne. Hon hade kommit från ingenting till att bli mångmiljonär på ca 10 år, rätt häftigt :) Skitsnygg rosa MK-bil hade hon också, haha. Och jag vann gästutlottningen, igen :P Jag vann ju sist jag var där också. Denna gång vann jag 2 olika handcremer som låg i en mugg.

Idag ska jag jobba kväll, 16-21. Hoppas jag får nåt av de "gula" schemana :) Men först kommer M hit, ska färga håret på han, igen. För det syntes inte så mycket det vi gjorde sist. Så ska göra lite mer denna gång. Snart ska jag fixa håret också, ska bleka slingor :) Vill faktiskt bli lite ljusare. Har varit mörkhårig så länge, kan vara kul med nåt nytt. Men vill inte ha jätteljust, lite guldblonda slingor bara.

Har sjukt ont i huvet idag och känner mig seg, hoppas det inte är en förkylning på G :S

puss ♥ kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack Becca! :)



Vart går du på MK möten?!

Jag ska också bli lite ljusare i håret! :)

PUSS

2010-04-21 @ 11:10:08
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0