Helgen

Fest på påskafton som sagt. Hade rätt kul. Jag, Mysan, Marcus & Kenny förfestade lite hos Kenny först. Sjöng singstar, dansade och drack en massa. Hade skitkul. Sen tog vi en taxi till festen i Stigslund. Det var rätt mycket folk där, har jag för mig, haha. Jag satt mest i köket och snackade, sen somnade jag :P Då var det dags att gå kanske. Kvällen avslutades på Frasses med hamburgare, sen åkte vi hem till Marcus och sov.

Gårdagen spenderades bakis i sängen. Kollade på film & sov om vartannat :P

Idag blir det nog inte heller så mycket gjort. Det är ju fortfarande helg. Ska snart duscha och greja sen bege mig hem till M. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0