Inskrivning

Det har varit en lång dag idag. På förmiddagen åkte jag ner på stan, köpte present till Mysan + lite till mig själv. Sen åkte jag hem och käkade, sen hem till Mysan på fika :) Fick massa gott och satt och pratade.

Efter det kom Marcus till mig. Vi åkte till American take away och köpte pizza. Riktigt gott :) Delade på en medium, dom är ju så jäkla stora! Knappt så att vi fick i oss den ändå ^^

Sen nu på kvällen har jag varit hem till Ann-Louise i Skutskär (jag körde dit, och kom rätt!! Herregud vad stolt jag är, haha). Vi har registrerat in mig som konsult för Mary Kay nu och beställt ett starter kit! :) Så nu kan jag kalla mig Fristående Hudvårdskonsult! Grejerna borde komma på fredag eller måndag, kul kul :)

Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorrn och åka till Stockholm med mamma & moster och shoppa!

puss ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0