Mary Kay & slöjobb


Vad hääärligt det är ute nu om dagarna
, så varmt och skönt :) Idag gick jag hem till Mysan runt ett-tiden, för det kom en tjej dit som skulle visa lite hudvård från Mary Kay för oss. Jag har provat deras grejer förr, men det var ca 100 år sen, så det var roligt att få testa igen. Hon var riktigt duktig, och hudvårds-galen som jag är satte shoppingsuget igång :P Men jag behärskade mig och köpte faktiskt inget. Lär fundera lite på vad jag ska ha isåfall, i vanliga fall är jag lite för impulsiv.
Och det är ju dyra grejer. Men nånting vill jag testa! 

Sen kl 16 var det dags att åka och jobba för både mig och My. Och det blev ju världens slappaste dag på jobbet nånsin kan jag säga :P Mysan var felbokad (dom hade bokat 1 vikarie för mycket) så hon fick jobba med mig på mitt schema hela kvällen istället :P Så vi var 2 st på 1 persons schema.. vi kunde ta det hur lugnt som helst. I början tog vi varannan kund, sen gick vi tillsammans till några. 

Nu börjar jag bli sjukt trött, dags att sova snart tror jag!
puss ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0