MK-möte

Sov rätt länge imorse. M ringde och väckte mig runt 8 först, men det tyckte jag var alldeles för tidigt, så jag somnade om och vaknade runt 11 :P Käkade lite frulle sen drog jag ut till Hille. Vi solade lite i det fina vädret och var ute med Charlie :) Busen. Svårt att gå med honom i koppel än, han gör lite som han vill, haha. Skuttar runt som en galning. Skitade ner sin ljusa päls en hel del :P Sen däckade han inne.

Nu på kvällen har jag och Mysan varit med våran Mary Kay-konsult på ett MK-möte. Det höll på riktigt längre, vi åkte dit runt 17.30 och kom hem strax innan 21.00. Men det var intressant :) Dom som jobbar med MK har tydligen såna där möten varje måndag. Hon försöker värva oss att börja sälja också :P Men vi får väl se. Jag ska ju bli hudterapeut och älskar hudvård, så det kanske skulle vara kul.. jag vet inte jag. Sen hade dom lite utlottningar också, och jag vann ;P En eyeliner ^^ Ska köpa lite hudvårdsgrejer av våran konsult iaf. Prova nya grejer är alltid kul!

Dags att sova nu :) 
puss ♥ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0