Vårdag

Vilken härlig dag det har varit. Satte mig som sagt ute i solen ett tag, tog med mig Cheops ut också, han blev så glad så när han fick vara ute :) Sen gick jag in och gjorde lite lunch. Det blev omelett med skinka, tomat & broccoli, gött.

Sen rensade jag rejält i mina garderober. Höll på i typ 2 timmar. Slängde ut all skit jag inte använder längre och gjorde lite ordning bland allt. Man har ju så mycket gammalt man slutat använt. En del ska jag slänga, en del kanske ge bort.

Mot kvällen kom Marcus hit. Vi har kollat på tv, spelat & bakat kladdkaka :) Blev jättegott! Älskar kladdkaka. Undra hur många såna jag bakat i mitt liv, måste vara tusentals :P

Dags att krypa till kojs snart, ska komma upp i tid imorrn är det tänkt.
GoNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0