Skön dag

Har haft en riktigt soft dag på jobbet idag. Hela eftermiddagen spenderades i Stenebergsparken på Sommaryran. Hade 2 utevistelser på rad, så vi tog med tanterna ut i parken :) Det gillade dom. Det käkades glass & langos. Ibland är det ett härligt jobb man har :)

Sen när jag kom hem däckade jag i sängen, var skittrött. Sen kom Marcus över och vi åkte ner en sväng på yran, käkade en langos och köpte lite remmar. Åkte hem rätt snabbt igen. Sen blev jag astrött igen när jag kom hem.. riktigt seg idag. Ska nog försöka sova snart. Imorrn är jag leeedig!
Gud vad skönt.


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

"soft fag"..va e det?;-) fag=gay

2010-08-14 @ 15:05:25
Postat av: Becccan

Det blev lite fel där ;)

2010-08-14 @ 21:59:22
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Kusin

hihihi;-)

2010-08-15 @ 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0