Hallå

Lägenheten börjar bli riktigt hemtrevlig :) Vi har tillomed fått upp lite gardiner och en julgran. Igår var jag ledig och städade hela lägenheten, så nu är det riktigt fint. Nu ska det bara upp lite mer saker på väggarna, mattor och gardiner i vardagsrummet. Det ekar fortfarande lite. Har ingen kamera här nu, men ska lägga ut lite bilder nån dag.

Idag ska jag jobba en kortis
, 12.30 - 16.00. Skönt med en kort tur, det har blivit lite mycket på sistone. Har fått stressmunsår för att jag jobbat många dagar i strack & samtidigt donat mycket här hemma.

Kan inte fatta att det är julafton nästa vecka
! Det har gått så fort. Har fortfarande lite julklappar att köpa. Sen på juldagen ska vi ha inflyttningsfest här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Härligt att ni börjar komma i ordning:-) får ta ett besök sen. Kram

2010-12-14 @ 15:49:55
Postat av: Becccan

Ja det tycker jag! :D

2010-12-15 @ 15:00:21
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0