Back to work

"Första" dagen på jobbet idag, och det gick rätt bra lär jag säga :) Det var jättekul att se alla gamla jobbarkompisar igen! Speciellt Sofie & Maria :) Kunderna jag fick gå till var helt nya för mig dock. Men dom var goa allihop. Lite krångel blev det dock, men det blir det ju alltid :P En tant hade låst sitt överlås (och det har inte vi nyckel till), sen ramlat på golvet och kom inte upp. Så jag kom inte in. Fick stå och prata med henne genom brevlådan i typ 30 min tills larmet kom och kunde öppna dörrn :P Då blev hon så glad, och hon var glad att jag hade stått kvar och pratat med henne hela tiden. "Nu kan du känna att du har gjort en riktigt bra insats idag!" sa hon.

Nu har jag precis tagit ett bad, var så frusen! Kaaaallt ute. Och klockan är fan bara 13.00 nu, vad ska man göra resten av dagen då?! :P Är inte van att hinna med så mycket på en dag ;P

puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0