Färga håret


Nu ska jag färgra håååret. Fyfan vad tråkigt. Hatar att göra det. Ska bara göra utväxten dessutom, det är ju ännu pilligare tycker jag, då kan man inte kladda och härja som man vill :P Och det blir en liten chansning med färgen denna gång. Jag ska inte färga det som sist, för det blev så jävla mörkt. Ska färga med den färgen jag hade i Kanada. Och den är mycket rödare än den jag har nu, som nästan är brun-svart. För håret har ändå blivit så mycket ljusare än vad det var på nyår när jag färgade det. Så jag hoppas det funkar :P


Kommentarer
Postat av: Natalie

ganska trist att färga håret men iaf jag känner mig bra mycket fräschare efteråt!

2010-02-25 @ 22:21:41
URL: http://minndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0