Fest & slödag

Igår blev det partykväll med Lina :) Vi hade det riktigt trevligt! Vi satt hemma hos mig och drack vin/cider och snackade en maaaassa :) Sen blev det sång och dans också, haha. Och strax före elva joinade M & K oss också, och hängde med oss ut på krogen sen. Vi kom ner så sent på krogen, det var skitmycket folk utanför Slick, så vi tänkte att vi skulle prova Hangloose i hopp om att det var mindre kö där. Och det var det - men vi var nog fan äldst på hela stället! Var ju för fasen bara 18-åringar där, haha! Men vi dansade och hade kul ändå :P

Idag har det inte blivit mycket gjort. Jag & M har legat i sängen typ hela dan och slöat. Och spelat lite sällskapsspel :P Först Tjejsnack (som han vann, haha!), sen Geni (som han också vann), och tillsist Sverige Spelet (som han också..hrm..vann) Men det var bara pga tur ;P

Nu ska jag kolla lite på tv, sen sova, är så sjukt trött idag!
Pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Hmmm, den där "M" är jag allt lite nyfiken på ska du veta;-)

2010-01-18 @ 09:02:20
Postat av: Becccan

Hehe förstår det ;P

2010-01-19 @ 02:13:44
URL: http://becccan.blogg.se/canada
Postat av: M

Han har världens bästa humor har jag hört :)

2010-01-21 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0