Hemma-SPA

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Vaknade runt 11, men låg kvar och drog mig till typ 13. Var så jäkla slö imorse. Sen hamnade jag vid datan och blev fast i några timmar, tror inte jag kom ur pyjamasen förens vid 16-tiden :P

Hade lite hemma-SPA här i eftermiddags. Tog ett långt bad med en badbomb, tända ljus & musik, peelade, la ansiktsmask, smorde in mig och donade. Riktigt härligt.

Nu har jag precis käkat, flygande jacob, mums. Åt lite för mycket dock tror jag, sprängs snart. Ikväll ska jag bege mig hem till M igen :) Får se om Mysan och K joinar också.

Pusshej! ♥


Badbomb i form av en mus som jag fick av Ida i julklapp :P


Kommentarer
Postat av: Lina

Men det där är ju ingen badbomb:) Det är ju en skrubb:p

2010-01-15 @ 22:41:51
Postat av: Becccan

Haha men den funkade utmärkt som en badbomb! ;P

2010-01-16 @ 14:15:12
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Vilken söt!

2010-01-19 @ 15:33:10
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0