Lördag

Hellu allihop. Vad har jag gjort på sistone då, minns knappt, haha.

I tisdags tänkte vi att vi skulle parta lite, eftersom alla var lediga dan efter tänkte vi att det säkert är ett jävla drag ute. Så jag, Mysan, K & M förfestade lite, sen drog vi ner på stan, där det var helt DÖTT. Haha. Slick var stängt, så vi kollade läget på Hangloose, och det var öppet. Men det var typ 3 pers där inne, haha! Men vi fick komma in gratis så vi gick in :P Under kvällen kom det dock mer folk och det blev rätt kul till sist. Det var inte lika kul när vi skulle hem.. eftersom det inte gick några bussar, som det skulle göra! Så det blev taxi hem till mig. Men dom pengarna ska man få tillbaka från X-trafik iaf!

Igår blev det filmkväll här hemma med M :) Kollade på Sagan om Ringen och Blood Diamond. Har man inte sett Sagan om Ringen så ser jag till att det händer illa kvickt ;P Filmen började balla ur efter typ 45 min dock, men det kirrade jag fort.. eftersom jag har en extra uppsättning av alla filmerna ;)

Idag blir det lite partaj igen :) Mysan, Lina, Ross och några till kommer hit! Sen ska vi gå ut. Ska bli kul :) Och nu lär väl krogen vara öppen också får man väl hoppas :P
Funderar på om jag ska ge mig ut på en powerwalk. Beror på hur kallt det är!

Bye ♥


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

NU har jag hittat dig;-) (din paps skickade adressen;-))så nu kan jag kolla dig...;-)

2010-01-10 @ 12:49:47
Postat av: Becccan

Va bra att du håller koll på mig kusin ;)

2010-01-11 @ 15:32:14
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0