Onsdag

Jaha, idag sov jag till 13.30 typ :O Fyfan. Lär bli skärpning. Igår var jag ju så duktig och kom upp i tid. Men det är svårt att kliva upp när man är trött om man ändå inte måste! Jag lär börja planera saker tidigt på mornarna så jag har nåt jag måste gå upp till.

Lina kom hit en sväng idag och hämtade lite saker som hon glömt här (sällan du ;P), så vi fikade och snackade lite skit :) Fy vad jag kommer sakna dig när du åker tillbaka till England skrutt!!

Igår blev det lite myskväll hemma hos mig med M, och ikväll ska jag hem dit :) Vi har dock inte riktigt samma dygnsrytm, han blir trött vid typ 22 redan :P Medans jag är pigg till typ 2 minst, då är han halvt döende, haha. Håller på och försöker göra honom till en nattuggla också, men det går ju sådär ^^

Pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0