Irrar runt

Idag är det multi-tasking på hög nivå här hemma. Jag gör 100 saker samtidigt, för att hinna med allt. Har packat och donat största delen av dagen. Har även packat till hudklassen jag ska ha hos Sofie ikväll :) Har gjort lite ändringar i min Flip Chart & skrivit ut massa papper. Gick upp kl 5.30 imorse (sov hos Marcus inatt, åkte hem när han åkte till jobbet) så jag har hunnit med en hel del. 

Har som sagt en hudklass ikväll hos Sofie, kl 18.00. Ska bli jättekul :) Sen ska jag hem och träffa Marcus, packa det allra sista & försöka sova en liten stund innan vi åker till Arlanda kl 2 inatt!

Igår på Unitmötet med Mary Kay så fick jag min första sötvattenpärla :D (man får en sån för varje 2500kr man säljer för) Och massa applåder. Och så ville Lotta att jag skulle komma upp och prata lite. Berättade hur det går för mig nu osv :)
Och det går ju faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv!


puss ♥ kram


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Grattis till din första pärla dotra min, du är en riktig pärla du också :) kram/mamma

2010-06-01 @ 20:40:39
Postat av: Becccan

Tack mammi :) !

2010-06-02 @ 00:16:23
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0