Sola sola!

Igår satt jag ute och solade & läste någa timmar mitt på dagen, härligt! :) Ska sätta mig en stund nu också tänkte jag. Lär ju försöka behålla Grekland-brännan :P Sen jag & Mysan var i Thailand i 2 månader har jag mycket lättare för att bli brun, blir brun nästan på en gång nu för tiden, och bränner mig inte lika lätt.

Har en kladdkaka i ugnen just nu, ska ta med den hem till My lite senare :) Ska dit och fika och prata lite skit!

Var ut en sväng till Valbo och IKEA igår med Marcus. Alltid kul att kolla runt på IKEA. Kollade även efter en klänning inne på köpis, men hittade ingen. Skulle vilja ha nån till midsommar. Men får väl åka ner på stan imorrn och kolla lite. Fick lönebesked idag. Fick BRA mycket mer än vad jag räknat med.. som vanligt :P Blir alltid positivt överraskad, haha. Men denna gång fick jag fan nästan dubbelt så mycket än vad jag trodde.. dålig på matte kanske ;)

Nej nu ska jag ut i solen!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0