Torsdag

Gud vad skönt det var att sova i sin egen säng igen! Den jag hade på Thassos var så hård, var mörbultad varje morgon. Min säng är så mjuk och skön. Sov ut riktigt länge idag.

Sen gick jag igenom min order från Mary Kay, det var verkligen som julafton att öppna och prova alla nya grejer :D Ska fota allt imorrn tänkte jag och visa på bloggen. Kan recensera lite grejer också :) Sen var det ju massa kundbeställningar med också, som jag tänkte leverera ut imorgon!

Nu ikväll har jag varit på flerstegsutbildning med MK, idag var det steg 3 - Make up. Riktigt intressant. Nu ska jag snart komma igång med mina make up-klasser också :)

Tänkte lägga mig och kolla på film nu, Armageddon. 100 år sen jag såg den, den är ju så bra :)

GoNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0