Förkyld?

Uhh, jag börjar bli förkyld :( I can feel it coming. Är snuvig som attan, har nyst hela dagen & är tung i huvet. Men det gick bra att jobba iaf, dock tackade jag nej till att stanna 5 timmar extra. Ett 10h pass kändes inte så lockande :S Vi var bara vikarier inne idag, har aldrig sett så många inne på samma gång ^^ Bara för ordinarie personal var på nåt möte, allihopa.

Nu ikväll har jag varit hemma hos darling och myst och kollat på film ♥ Vi såg The lovely bones (Flickan från ovan). Jättebra film! Den har biopremiär imorrn tror jag. Den borde ni se! Den var lite udda, men verkligen bra.

Nu är jag så trött så ögonen går i kors, GoNatt!


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Den har jag också sett "flickan från himlen" heter boken & såklart är boken bättre men filmen helt klart sevärd:-)

2010-03-31 @ 09:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0