Söndag

Helgen har varit bra :) Hade rätt kul i fredags. Fest som sagt. Jag och Mysan åkte ut till en fest i Stigslund med Marcus och hans polare. Sen drog vi ner på Solo. Det var väl sådär. Det blev lite jobbigt med musiken efter ett tag om jag ska vara ärlig ;P Men det var gratis inträde + garderob för oss och det är ju aldrig fel :P Kvällen avslutades på Frasses, där var det livat, haha. Sen fick vi skjuts hem av Marcus brorsa som kör taxi.

I lördags blev det bakis & mysdag :) Sov typ halva dagen. Sen blev det massor med gött + Melodifestivalen.

Idag har jag jobbat, 7-15. Inte kul att gå upp kl 6 en söndag när alla andra sover :P Snälla darling skjutsade dit mig i ottan :) Efter jobbet tog vi en "liten" nap sen har det blivit pizza & mys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0