Måndag

Helgen var både mysig och stressig. I fredags lagade vi ju mat, blev hur gott som helst :) Marcus är duktig på att grilla! Och jag är duktig på att baka ;) Sen blev det mys framför en film, såg Gilbert Grape :P Jag var uppe alldeles för sent både fre & lör, så jag var riktigt trött på jobbet. Efter min delade tur på lördagkväll var jag helt slut, men även döhungrig så Marcus och jag tog en sväng till McDonalds :P Sen slocknade jag i soffan ^^

I söndags åkte vi ut till våran stuga efter att jag hade jobbat klart. Hälsade på mor och far och fick lite mat :) Det är så mysigt där ute. Men är jag där för länge så börjar det krypa i kroppen ;P

Imorrn har jag min första hudvårdsklass :) Ska bege mig till Hofors, hem till moster! Ska bli roligt.

 

Grillmästarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0