Starter Kit


Nu var det ett tag sen jag skrev. Men det har varit lite fullt upp i helgen.
Först och främst så kom mitt starter kit från Mary Kay i fredags :) Så det kändes ju lite som julafton :P Huur mycket prylar som helst!! Har inte tagit nå bilder på allt som var med, men ska göra det. Tog bara en bild på själva paketet. Åkte hem till Ann-Louise så fort jag fått det, hon hjälpte mig packa upp lite och berättade lite om alla saker. Sen åkte jag hem och kollade igenom allt :)

På Valborgskvällen blev det lite partaj. Först grillade vi hemma hos Marcus. Sen åkte vi på en fest i Åbyggeby. Men det var inte så mycket drag där precis, så vi åkte på Rockbaren där några av hans polare var. Sen blev det en macka på Subway innan vi åkte hem och sov, inte Frasses för en gångs skull :P

Sen har det inte hänt så mycket spännande. Jobbade lördag & söndag kväll.
Roligare kan man ju ha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0