Lista

PERSONLIGT

Vad heter du?
Rebecca
Vad skulle du vilja heta? Är nöjd faktiskt
Vilket stjärntecken är du? Lejon
Vilket år är du född? 87
Var bor du? Gävle
Bott utomlands? Ja, i Kanada - Vancouver
Flyttat antal gånger? 1
Vart skulle du vilja bo? Trivs bra här
Är du kär? Ja :)
Hur många förhållanden har du haft? 2
Vad jobbar du med? Hemtjänsten
Vad vill du bli när du blir äldre? Hudterapeut
Berätta nåt udda om dig själv? Är släkt med Tuva Novotny. Var eldslukare när jag var yngre. Tatuerade mig själv när jag var 14 år :P

UTSEENDE

Hur lång är du? 1,67
Hur mycket väger du? 5 kilo mindre om några månader ;)
Hårfärg? Mörkblond, typ
Ögonfärg? Blåa
Skostorlek? 38
Piercingar? 8 st i öronen, dock tagit ur de flesta nu
Tatueringar? 4 st, 1 hemgjord

FAVORITER

Film? Sagan om Ringen!
Låt? Oj, många. Beror på humör
Årstid? Sommar
Mat? Kött & potatisgratäng
Djur? Katt
Färg? Rosa & Lila
Parfym? Escadas parfymer
Sysselsättning? Umgås med dom jag tycker om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0