Helgen i Sthlm

Hade det jättetrevligt i helgen hos Amalia i Stockholm :) Först när jag kom fram i fredags så skulle jag ju på en gång skynda mig till Elisabethskolan på rundtur/intervju. Hittade dit tillslut, efter att ha kommit lite fel ;) Det var rektorn som visade mig runt, hon var verkligen jättetrevlig och jag fick mycket bra information. Skolan är jättefin och det är så mysig atmosfär :) Tända ljus och lugn musik överallt. Sen satte vi oss ner efter rundturen och pratade lite, jag ställde massa frågor. Har även anmält mig preliminärt till skolstarten i mars! :) Så får jag tacka ja eller nej senare.

Sen åkte jag från söder och mötte upp Amalia inne i stan och vi käkade lunch & gick en sväng på stan. Sen begav vi oss hem till henne, var trötta båda två. På kvällen lagade vi jättegod mat, drack vin & kollade på Idol :)

På lördagen tog Amalia med mig till Fotografiska på en fotoutställning.. vi kan ju inte bara gå i affärer, tyckte hon ;) Så vi kollade på en utställning som hette Fashion!, den var riktigt bra faktiskt. Sen blev det lunch på ett mysigt litet café, jättegoda mackor med philadelphia & rökt lax :)

Sen på kvällen lagade vi lite mat, gjorde oss iordning och åkte och träffade upp några av Amalias klasskompisar på en drink :) Kände mig lite malplacerad bland alla ingenjörer, men jag tror jag uppförde mig rätt bra ändå ;) haha. Vid kl 1 var vi skittrötta (börjar bli gammal tror jag :O) så vi drog oss hemåt då för att sova.

På söndagen sov vi rätt länge, sen gjorde Amalia brunch :) Riktigt gott. Med pannkakor, äggröra, bacon osv. Sen vid kl 15 var det dags för mig att åka hem till Gävle igen. En helg går så fort!
Tack för allt Malan :)

 


Amalia bäddar, Elisabethskolan


God lunchmacka, 2 spöken


Kommentarer
Postat av: Malan

Fabu weekend! Tack för att du kom <3

2010-10-26 @ 19:37:53
Postat av: Becccan

:) <3

2010-10-29 @ 12:57:30
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0