Helgen

Det har varit en bra helg :) Men som vanligt går dom alldeles för fort! Igår var jag på hockey med hela Marcus familj. Vi var 12 st tror jag. Hade skitkul :) Det blev en hel del vin & öl innan och under matchen :P Brynäs vann också, så stämningen var på topp. Efter matchen åkte vi in till stan och satte oss på Interpool :) Sen när alla åkte hemåt blev det ett stopp på Frasses för mig och Marcus.. lär alltid ha en burgare innan hemfärd :P

Idag vägrade vi ligga inne bakis en hel dag, så vi tog en liten promenad, sen begav vi oss till IKEA :) Shoppade lite småsaker bara. Dekorationsprylar och ljus mest. Så kul att gå runt där.

Tog en sväng inne på köpis också, jag köpte ett medel mot mina afte-blåsor som jag hört ska vara bra (inget annat har funkat). Har över 10 st i mun just nu, har outhärdlig smärta så jag var tvungen att testa nånting. Så när jag kom hem provade jag det. Det var typ en tops som var fylld med en lila vätska som man skulle stryka på blåsorna. Och FYFAAN säger jag bara vad helvetes ont det gjorde! Jag skrek som en stucken gris och tårarna sprutade, men jag fortsatte att stryka på, som man skulle. Och sen när jag var färdig - smärtan var helt borta!! Jag kunde inte fatta att det var sant. Så som jag lidit av dessa blåsor i massor med år..äntligen nåt som tar bort smärtan! Är sjukt glad att jag testade det här, även om det gjorde förbannat ont att stryka på det. Medlet heter Oralmedic.

Varning för äcklig bild:

Bild tagen idag på mina blåsor. Några av dom iaf. Har fler runt om i hela mun.
Det mest smärtsamma som finns kan jag tala om.


Kommentarer
Postat av: Inger Ch

Staaackars dej, de ser inget vidare ut,tur att du hittat ett medel som funkar,dom gör reklam på tv om ett medel mot blåsor som heter Aftes (tror de hette så)men de kanske du har provat?Hoppas du blir fri från otyget snart.Kram...

2010-10-11 @ 18:44:29
Postat av: Inger Ch

Staaackars dej, de ser inget vidare ut,tur att du hittat ett medel som funkar,dom gör reklam på tv om ett medel mot blåsor som heter Aftes (tror de hette så)men de kanske du har provat?Hoppas du blir fri från otyget snart.Kram...

2010-10-11 @ 18:45:39
Postat av: Anne-Lie

ÄNTLIGEN ETT MEDEL SOM FUNKAR! Jag har lidit med dig stumpan, alla läkarbesök och alla verkningslösa medel som du provat. Kram från mammsen.

2010-10-11 @ 22:04:50
Postat av: Kusin

Men stackars..hoppas att det är ett kanonmedel som tar bort shiiiten. Ska prova åt Emma isf när hon har blåsor.

2010-10-13 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0