Kurs

Idag var jag uppe tidigt, för kl 9.00 skulle jag befinna mig på Arbetsförmedlingen. Har börjat på en kurs som jag ska gå på i 4 veckor, 3 dagar i veckan. Det är en processutbildning, och den kallas Saga. Det kommer innehålla bland annat personlig utveckling, stresshantering, kommunikation, värderingar m.m. Det var riktigt roligt idag faktiskt så jag tror det kommer bli en bra kurs :) Kul att ha lite mer att pyssla med om dagarna också.

Sen nu ikväll var det Unitmöte. Och idag hade vi besök, Nordens Queen of Sales var hos oss och föreläste :) Sjukt inspirerande! Hon har helt grymma försäljningar, och gav oss en massa tips. Tror jag skrev 5 sidor med anteckningar. Hon sålde för över 70.000:- på ett Öppet hus som hon hade bland annat :O ! Henne ska man nog gå samma väg som :)

Dags att sova nu, GoNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0