Kursdag igen

Idag har jag varit på kursen på AF igen.. lika roligt som vanligt :) Körde lite avslappningsövningar idag, fick även en skiva med övningarna så vi kan göra det hemma - perfekt. Kan man behöva ibland! Vi har även pratat mycket om självkänsla & självbild, skrivit ner våra egenskaper, starka/svaga sidor osv. Och diskuterat en massa!

Sen har jag donat med en massa saker här hemma. Fixat lite inför min Sthlms-visit bland annat. Ska hälsa på Amalia nästa helg :) Passade även på att kontakta Elisabethskolan, så jag ska dit på en liten rundtur på fredagen :) Ska bli skitkul! Vill verkligen se hur skolan ser ut, som jag så gärna vill plugga på sen (till hudterapeut).

Sen har jag myst med älsklingen ikväll, finns väl inget bättre :)

Och det var själva fasen vad sega Gavlegårdarna är..nuuu vill vi ha besked om hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0