Måndag

Idag vaknade jag redan kl 8, pigg som bara den! Tog en powerwalk i det kalla men soliga vädret :) Riktigt härligt. Det var typ bara 2 grader när jag gick ut, hade bara en tröja på mig - höll på att frysa ihjäl. Men jag gick i ett jäkla tempo så jag skulle bli varm :P Äntligen har min tå läkt så jag kan börja med mina promenader igen!

Sen strax innan 12 åkte jag ner på stan och mötte upp Mysan :) Vi har shoppat och lunchat. Käkade en jättegod Caesar-sallad på Flanör. Vi tog även en sväng till Rusta och Plantagen. Var på riktigt shoppinghumör idag kände jag :P

Nu blir det snart middag, sen ska jag hem till min darling :)

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0