Myshelg

Igår blev det myskväll här hemma :) Jag och Marcus lagade mat: Kött & kycklingfilé, potatisgratäng med västerbottenost & vitlökssås, huur gott som helst! Sen bastade vi och drack öl :) Riktigt härligt, var skitlängesen jag bastade. Vår bastu används mer som förråd nu för tiden :P Så det var en hel del grejer av bära ut därifrån först. Sen kollade vi på Idol och film.

Fixade även Mysans naglar på dagen. Dom blev rosa med rosetter & stenar på. Blev väl halvbra, haha, men jag tränar för fullt! :P

Idag ska jag och Marcus käka på restaurang, på Helt Enkelt :) Sen ska vi gå nånstans och kolla på hockeyn. Blir nog en bra lördag! :)

pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0