Onsdag

Idag var det dags för kursen på Arbetsförmedlingen igen. Riktigt roligt :) Vi gör en massa roliga övningar och uppgifter och vi diskuterar och grejar. Hon som har kursen är jätteduktig och hon har verkligen mycket kloka saker att säga :) Har fått mig en del tankeställare idag.

Sen blev det lunch på stan :) Thaimat, muums. Sen tog jag en liten runda i butikerna och inhandlade nagelgelé-kit och frisörschampo från Popp i Topp. Gillade verkligen hur mitt hår blev när hon tvättade det på mig där. Så jag köpte samma hon använde då. Provade det när jag kom hem sen, håret blev suupermjukt!

Ikväll ska jag bara mysa med min darling :) Som för tillfället har somnat framför tvn ser jag :P Kanske ska väcka honom på nåt snällt sätt ;)

..det är stor skillnad på att invänta framtiden,
och att gå den tillmötes..



Shampo + 60 sec treatment från Goldwell DualSenses, Depend Gel Kit


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oooh. jag älskar goldwell produkterna, men har aldrig provad deras schampoo. Va det för någon speciell "typ av hår"? Långt, slitet, mörkt? :) Vad fick du betala?



Tuusen frågor här :) Hehe!

Hoppas allt är bra med dig!

Kramar

2010-10-07 @ 09:03:15
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Becccan

Hej! :)

Jag köpte för torrt/skadat hår som ger mycket fukt. Tycker det verkar riktigt bra! Produkterna kostade 173:- styck :)

Kram

2010-10-07 @ 12:55:27
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej :) jag blev tvungen att söka på produkterna i morse när jag satt vid datorn, tror den med volym skulle passa mig.

Kan tipsa om en jättebra sida på internet, baresso.se. De har en nätshop där man kan köpa bra hårvårdsprodukter till jättebra priser. Har köpt därifrån förut, har funkat jättebra alla gånger :)



Kram!

2010-10-07 @ 20:28:54
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Becccan

Tack för tipset! :) Verkar vara en jättebra sida.

Kram

2010-10-09 @ 12:21:37
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0