Torsdag

Idag efter AF-kursen gick jag ner på stan en sväng med 2 av tjejerna. Dom är så gulliga allihopa på kursen. Kul att lära känna nya människor :)

Sen när Marcus kom hem åkte vi till Valbo. Först in på Siba och hämtade hans telefon som var klar från reparation. Sen till Mediamarkt och skriva om mitt abonnemang..fanns ett bättre som jag hellre ville ha. Kollade även på lite soffor på Möbel outlet efter det, vi har hittat en som vi vill ha :)

Nu ikväll har jag packat och donat lite inför imorrn, ska ju åka till Stockholm över helgen och hälsa på Amalia. Ska bli jättekul att ses :) Var längesen! Jag ska ju även till Elisabethskolan imorrn direkt när jag kommer fram för rundtur/intervju, kul!!

Dags att sova snart, GoNatt!


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Trevlig resa, kram / mamma

2010-10-21 @ 23:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0