Full fart

Idag var jag uppe med tuppen :) Kl 8.30 ringde klockan, och jag var faktiskt pigg! I vanliga fall är jag sällan uppe före 11, hemskt men sant. Kl 10.50 hade jag tid hos tandläkarn för undersökning. Det gick riktigt bra. Hon sa att jag hade perfekta tänder och borstade dom mycket bra :) Startade även sånt där Frisktandvårdsavtal igen, sa ju upp det när jag flyttade till Kanada.

Nu har jag precis käkat en omelett till lunch, och kl 13.00 ska jag till Arbetsförmedlingen på nåt möte. Suck vad trist det är med deras möten! Sen ska jag möta upp Lina och Ida på stan för en fika :) Ska ju säga hejdå till Lina som åker tillbaka till England på tisdag :(

Sen ikväll är det Unitmöte som vanligt :) Alltid lika roligt!

pusshej!


Uniten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0