Lördagen

Igår var en härlig dag! :) Den började med att jag tog en timmes promenad med Mysan i värmen! För jäklar vad varmt det var ute. Sen åkte jag och Marcus och kollade på cyklar på Stöveln Öbergs. Jag hittade den rosa cykeln som jag vill ha :) Ska in om ett par veckor och köpa den!

Sen var det dags för storstädning här hemma. Vi dammsög, torkade golven, diskade, bäddade rent osv. Så nu är det fräscht o fint här :)

Vi satte oss sen ute på balkongen och drack öl i solen
:) Kändes som sommar! På kvällen var vi bjudna på middag hos mina föräldrar, så vi tog bussen till Bomhus. Det bjöds på riktigt gott kött, pommes o olika såser. Sen spelade vi kort o lyssnade på musik tills sent.

Men istället för att åka hem sen fick jag och Marcus för oss att vi ville parta vidare, så vi drog till Heartbreak o dansade loss :) Var på danshumör båda två :P Det var kul o dansa, men i övrigt kan jag inte säga att det är speciellt kul på Heartbreak. Och man känner ju inte längre en jäkel som är där. Börjar man bli för gammal?!


Öl på balkongen :)



Isa fick också hänga med ut

Kommentarer
Postat av: Bosse

Ja vilken härlig dag det var :)

Tack för det trevliga besöket.

2011-04-17 @ 17:03:29
Postat av: Becccan

Tack själv! :D

2011-04-18 @ 20:35:23
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0