Doktorn

Idag har jag varit till doktorn. Har kollat upp min onda handled. Har ju haft ont till och från i den i 1 år nu. Det började förra sommaren. Det gör så ont att jag inte kan böja handen, inte skriva, inte bre en macka..allt gör ont. Självklart är det högern. Läkarn gjorde lite olika tester på mig, böjde o tröck o donade med handen. Hon kom fram till att jag har en nerv som ligger i kläm i handleden, nerven som går till lillfingret o ringfingret (domnade i dom fingrarna när hon böjde). Så hon skickade en remiss till sjukhuset, så jag ska få gå dit och göra noggrannare tester, och om det är som hon trodde så kommer jag få operera det..."dom går in och gör en klyvning" sa hon. Lät ju "kul"..jag tänkte på vedklyvning..haha. Men tydligen är det ett ganska lätt ingrepp som görs under lokalbedövning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0