Friday

Idag är det freeedag, härligt :) Och från och med nu är jag ledig ett tag, så skönt. Längtar till nästa söndag - då åker vi till Grekland! :)

Imorrn ska jag ha födelsedagsfest här hemma, jag fyller ju år på måndag. Ska bli kul. Ska åka o handla lite smått & gott idag.

Nu ska jag ner en sväng på stan. Har lite ärenden. Hejsvejs!



Så här tänkte jag ha håret idag, men tyvärr är det för långt och hårnålar kunde inte hålla uppe allt hår.


Lila & vitt på ögonen idag. Den lila är min favvo-färg från Mary Kay.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnygg färg på ögonskuggan, du är så duktig på att sminka dig. Kram från mammsen.

2011-08-12 @ 14:10:06
Postat av: Becccan

Tack mammi :) Puss

2011-08-12 @ 15:10:00
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0