Vardag igen

Så var det måndag.. och Marcus semester är slut. Tråkigt. Nu är man ju van att ha honom hemma hela dagarna, och att kunna hitta på massa skoj. Nu är det bara jag och katterna ^^
Men det positiva är att det blir mer gjort här hemma när jag är själv. Har jag inget att göra så städar, diskar o plockar jag massor.

Jag tänkte bege mig ner på stan en sväng idag. Behöver köpa lite småsaker. Men funderar på om jag ska ta en powerwalk först..dock blåser det som satan ute ser jag!

Ska försöka vila lite från jobbet den här veckan, för handledens skull. Varje gång jag har jobbat får jag typ dubbelt så ont, av all ansträngning. Doktorn tyckte att jag skulle ta det lugnt ett tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja försök att ta det lugnt med handen nu.Kram från mamma.

2011-08-08 @ 14:28:17
Postat av: bella

Hej Becca! Vet inte om du kommer ihåg mig men jag var tillsammans med André när du var ihop med Daniel. :) Jag såg att du också ska börja på hälsopedagogiska programmet, ska du läsa i gävle? :)

2011-08-09 @ 22:03:56
URL: http://bellalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0