Energi

Idag har jag varit riktigt effektiv. Hade en jäkla energi av nån anledning. Jag gick upp tidigt, för jag hade tvättid mellan 7-10, så nu har jag tvättat berget med tvätt vi hade. Sen har jag även bäddat rent, kört diskmaskinen + handdiskat en hel del, dammsugit, torkat golven, dammat alla ytor, städat badrummet, gjort ren spisen osv. Sen satte jag mig direkt och pluggade i 2 timmar. Efter det var jag helt slut i skallen så då blev det en 2 timmars vila :P

Men nu är det full fart igen. Dags att åka och handla middag & skjutsa mor och far på julfest :)
Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig och flitig, kan du skicka över lite energi till mig också. Kramen.

2011-12-17 @ 12:45:42
Postat av: Becccan

Ja jag mejlar över lite ;) Kram

2011-12-17 @ 13:59:59
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0