Lunchat o shoppat

Nu har det varit lite dött här ett tag, men jag har mest jobbat så det har inte hänt så mycket :P Dom ringer från jobbet heela tiden, verkar vara alldeles för lite folk! Men igår o idag var jag ledig. Har städat, tvättat o donat lite här hemma. Hemmet förfaller ju när man jobbar mycket, o när det är fint väder på lediga dagar!

Idag har jag o Mysan varit ner på stan. Käkade lunch och shoppade. Har ju inte setts på 2 veckor eftersom hon varit i Grekland, så vi hade mycket att ta igen :)

Shoppade en klänning & ett par skor.. som jag inte kommer kunna gå i :P Haha. Men dom var ju så jäkla snygga, kunde inte låta bli! Det är iaf platå i fram på dom, det gör det lite skönare att gå i dom.


Nya partyheels..endast 13 cm klack.. ^^

Klänning från Gina (snygg bikini-bränna)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mamma Mia

2011-07-07 @ 23:02:12
Postat av: Victoria

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 11:55:03
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Mamma

Jag vill se dig vingla omkring i skorna på båten på söndag :) Nu var det ett tag sedan du uppdaterade sidan. Kram från mammsen.

2011-07-12 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0