Eckerö

Igår var jag och Marcus på en dagskryssning till Åland med Eckerölinjen :) Vi åkte den tidiga turen, bussen gick 7.30 från Gävle. Och det var ju så varmt och skönt väder så vi tog en promenad till busstationen. Väl på båten drack vi öl/cider, handlade i taxfreen, åt buffé osv. Hade det riktigt bra :) Sen på bussen hem funkade inte ACn, och det var typ 27 grader ute och bussen hade stått i solen hela dagen, så det var olidligt varmt hela resan hem!

När vi kom hem satte vi oss på balkongen
och lyssnade på musik o drack öl. Marcus kompis Walter kom förbi också. Senare på kvällen ville grabbarna dra ner på stan, men jag var så jäkla trött så jag pallade inte. Vaknade sen runt 1 på natten av att jag mådde sjukt illa. Sen spenderade jag några timmar på toa - måste blivit matförgiftad på båten :S Spydde som en gris, usch.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0