Morgonpigg

Imorse var jag riktigt morgonpigg. Jag vaknade 5.30 när Marcus klocka ringde, och då gick jag också upp. Jag läste tidningen, käkade frukost, kollade på Nyhetsmorgon och strosade runt :) Så skönt att gå upp tidigt. Sen satte jag mig och spelade Sims 3 en bra stund, nu är man fast igen ;)

Sen på eftermiddagen träffades jag och Zhannah, vi gick ut på en promenad runt Brynäs. Skönt att få prata av sig. Vi bestämde att vi ska börja dansa till hösten :) Igen. Vi dansade ju Streetdance i flera år när vi var yngre. Och jag har saknat dansen så sjukt mycket på sistone! Varför slutade jag?! Nu jäklar ska det tas upp igen iaf. Fast denna gång ska vi prova på en ny stil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0