Göteborg

Här kommer det bilder från i helgen när vi var i Göteborg på min kusins bröllop :) Vi kom ju fram på fredag eftermiddag, och då åkte vi direkt hem till min farbror & faster på grillkväll. Det var ca 30 st som kom då, folk som skulle på bröllopet dagen efter, så vi skulle lära känna varandra lite!

Sen åkte vi till min kusin Johannas lägenhet där vi skulle bo under helgen. På lördagen gick vi en runda på stan och kollade i butiker innan det var dags för bröllop kl 16. Vigseln var utomhus, i Slottsskogen tror jag det hette, det var verkligen superfint där :) Och kanonväder blev det! Sen var det middag o fest :) Jäklar vad kul vi hade.


Grillmästarna :)

Man kan väl aldrig tro att dom är bröder




Brudparets lilla dotter, Liva :)

Min kusin o kusinbarn

I Johannas lägenhet

Shoppingtur

Bröllopsdags



Faster o kusiner!

Här kommer brudparet




Livemusik under vigseln..så fint!



Stilige far


Dags för käk


Johannas kille underhöll oss..balanserar grejer på en fiolstråke (!!)

3 våningar med vinglas på en ballong på en fiolstråke, jisses

Vals :)

Jag tvingade pappa att dansa med mig :)

Det ser ut som jag har ont, men jag sjunger faktiskt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0