Hudklass & tidig morgon

Igår efter att vi varit i Valbo hade jag en hudvårdsklass med 3 tjejer :) Var superlängesen jag hade klass nu, så det var riktigt kul :D Det är så roligt tycker jag att hålla klass. Har 2 till klasser på G denna vecka, hoppas att dom blir av :)

Förresten - igår skulle man ju ställa om klockan. Så jag och Marcus tänkte vara smarta och ställa om klockorna på mobilerna redan på lördagkväll. Sen skulle vi upp rätt tidigt på söndagen tänkte vi för att hinna med en del. Marcus vaknade 9.30 och väckte mig, för då var det dags att gå upp. Vi satte oss och käkade frukost, och när jag skulle städa av efteråt så kollade jag på micro-klockan.. som då var 7.45! Mobilklockorna hade ställt om sig själva under natten Också :P Så det blev 2 timmar extra för oss, haha. Funderade varför jag var så jäkla trött när jag vaknade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0