Besök av NSD

Vilken härlig dag det var igår :) Supervarmt ute! Det ser ut att bli lika idag :) Jag cyklade iväg till Friskis tidigt igår morse. Körde lite i gymmet innan spinningen. Ökade på ännu mer på vikterna, härligt! På fredag har jag bokat in instruktion igen.

Igårkväll var vi i Uniten bjudna till Lottas studio
på gästevent. Våran National Sales Director Christina kom dit och höll utbildning :) Det är så kul att lyssna på henne, så jag åkte så klart dit. Hon kom dit i sin rosa Mercedes cab ;) Hon är så himla inspirerande. Hon berättade om hudvård och om företaget. Hon berättade även sin I-story (sin personliga berättelse om varför hon började med Mary Kay) och det är nog den mest fascinerande story jag hört. Hon är grym :)


NSD Christina :)
(Bild lånad av Ann-Louise)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0