Isa ♥

Idag har Marcus varit till veterinären med Isa. Jag vaknade nämligen inatt av att hon satt och krafsade på golvet ute i hallen (och det brukar betyda att hon har kissat där). Och mycket riktigt hade hon gjort det också. Men det såg inte ut som vanligt. Det var alldeles brun-aktigt och slemmigt. Så nåt måste ju vara fel. Så direkt imorse när veterinären öppnade ringde jag och pratade med dom. Jag berättade även om för några dagar sen, när hon satt och jamade när hon kissade på lådan. Dom trodde att det kunde vara urinvägsinfektion eller urinsten. Så vi fick en tid direkt idag kl 13. Och jag jobbade idag, så Marcus fick ta ledigt på eftermiddagen och åka dit med henne. Dom konstaterade att det var urinvägsinfektion. Så nu har vi varit och hämtat ut 2 olika mediciner som hon ska ta morgon o kväll i 10 dagar. Kalaset blev ju inte billigt kan jag tala om, men man gör ju allt för dom små liven! ♥


Isa's nya klösträd som vi köpte häromdagen :)

Så mysigt så

En liten lektunnel hon fått av mor o far, för Choppe är rädd för den :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla Isa, hoppas hon kryar på sig. Kul att hon gillade lektunneln. Kram från mammsen.

2011-05-12 @ 22:21:59
Postat av: Becccan

Ja nu får vi hoppas UVI:n försvinner (kanske även kissandet på golven!) Ja hon tycker tunneln är jätterolig :) Kram

2011-05-13 @ 10:49:22
URL: http://becccan.blogg.se/
Postat av: Ida

Stackars liten då! Zeke hade de förra sommaren också, man lider så med dom för dom kan ju inte tala om vad som är fel! Men nu ska du se att det blir bättre, Zeke blev de nästan direkt. Lite leverpastej runt pillret så slinker de i...=) Kram kram

2011-05-14 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0