Nya skor

Vad skönt det är att gå upp tidigt på mornarna! Jag blir bara mer o mer morgonpigg, tror det har att göra med träningen. Blir mycket piggare när man tränar :) Vaknade kl 8 imorse. Käkade frukost o drog sen till gymmet. Jag ska boka in en ny gym-instruktion tänkte jag, det var ju 3 månader sen jag var på min första. Och nu vill jag bygga på lite, lägga till fler övningar och göra träningen lite tuffare :)

Ska snart ut och promenera med Mysan :) I mina nya joggingskor jag köpte igår. Var till Stadium och fick världens sko-genomgång av en tjej. Hon var supertrevlig o hjälpsam. Fick ställa mig utan skor på en glasplatta så kollade hon hur mina fötter var o om jag går utåt eller inåt med fötterna. Sen fick jag prova lite olika skor o se vilka som satt bäst, o vilka som såg bäst ut för mina fötter. Köpte ett par Adidas som satt som ett smäck. Provade dom igår kväll ute, och dom var verkligen supersköna! Så nu ska jag komma igång med att börja springa också :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, fin blogg! :) Kan inte du snälla hjälpa till med att få ihop en rabattkod så att jag kan köpa mina studentskor :) De har ett bra erbjudande nu, kolla på länken här http://skonamig.blogg.se/

Tack!! Kram

2011-05-05 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0